Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Utökning i familjen...

Publicerad 2012-09-05 07:55:02 i Allmänt,

Kör ett sådant där Hänt Extra löp idag, det ska nämligen bli utökning i familjen Carlsson/Westberg. En liten hund ska förmodligen komma hem på lördag. Skaffa hund, trodde aldrig det skulle hända, men efter att sett valpen på blocket ett antal gånger (100/dag) så var jag tvungen att åka och titta på den lilla krabaten. Den lilla dansk svenska gårdshunden charmade på mig i Henke så papper skrevs på o vips så är man snart hundägare.

Visst är det ett pirr i kroppen eftersom jag inte haft hund tidigare, det är mycket att tänka på och rutiner som ska övas in nu i början. Tror dock inte det kommer bli några problem, den lilla tokstollen kommer passa in i denna galna familj….

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela