Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Det går bra nu

Publicerad 2012-02-26 20:17:47 i Allmänt,

Då var det dags att skriva en sväng igen efter en längre tids uppehåll. Ni vet, det är inte lätt att skriva när man gått i ide. Nu har jag dock vaknat upp igen och kan ni tänka er massor har hänt.. Eller?
Ett par fotbollsmatcher har spelats och både vinster och förluster har vi genomgått. Jag har haft med Henkeboy hemma hos mamma och pappa. (och det gock bra!) Jag har varit på bio, jag har pimplat vin med goda vänner, vaknat upp efter en kvälls dansande med röda ögon för att inse att det var dagen då första mötet med "föräldrarna" skulle bli av. Med det flyt som jag verkar ha just nu så gick allt super, Henkes familj är helskön och jag tror de gillar mig med.
Till och med lilltösen Nikki verkar acceptera mig efter dagens jage-lek efter kalkonmiddag i Månstad. :)
Så ja, just nu mår jag mer än bra, ibland känner jag mig till och med lite bortskämd. Men bättre kommer det nog att bli inom kort. Våren är ju trots allt närvarande, om den stannar vet jag dock ej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela