Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Dax att skriva några rader?

Publicerad 2011-11-09 23:51:21 i Allmänt,

Under en längre tid har jag inte prioriterat denna bloggen alls, andra saker i livet har helt enkelt varit viktigare och ibland är det svårt att få tiden att räcka till. Men i dag känner jag det, i dag var dagen då jag hade energi, jag hade tid och jag var glad. Eller så sitter jag bara här nu mitt i natten och skriver för jag är orolig att det i mitt hus vandrar en mus.... Hope not!!

Ibland är livet allt för generöst mot en och i dag hade jag just precis en sådan dag. En vanlig arbetsdag som avslutades med fikamys ihop 3 otroligt goda själar. Jag säger bara så här; någonting bra måste jag ha gjort för att förtjäna ett liv i fina människors sällskap.
Hoppas jag kan börja informera er lite mer nu igen om mitt otroligt händelserika liv.. HÖ-HÖ

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela