Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Omskakad

Publicerad 2011-03-13 18:05:59 i Allmänt,

Jag önskar att det här var smärtan av för mycket kunskap som cirkulerade i hjärnan, men tyvärr är det inte så. Tror faktiskt inte jag blivit mycket smartare alls sen igår. Hjärnskakning? Kanske.. Känner mig inte topptrim direkt! Vila nu i några dagar så ska jag nog vara klar i huvudet igen.
Kusinerna var på besök idag och med de kom lilla hunden tassen. Jag vill verkligen ha en liten parvel här hemma som jag kan mysa lite med. Den kräver inget mer än kärlek och den skulle inte heller säga till mig att jag ska vara si eller så.  Hur som helst så var det kul att få lite besök.
Gynekologen från Askim har verkligen grott sig fast på mig! Jag kan inte säga vad som är så bra med serien, den bara är underhållande! Stackars lilla Henning som bara hamnar i knipa. Serien visas på tisdagar i svt och har man ingenting att göra så tycker jag man ska ge det en chans, kanske till och med 2.
Nej nu är det bäst jag intar soffposition igen innan det snurrar till i bollen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela