Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Klippte mig och skaffade mig en biljett!

Publicerad 2011-07-17 21:23:17 i Allmänt,

Veckan jag fruktade mest av allt förra söndagen är nu över och jag klarade det inte utan att dra på mig en skada, jävla skit! Hatar också för övrigt att sitta och ringa 10000000 samtal utan att få några svar, jag sträcker därför ut mina armar rätt upp i luften och skriker på hjälp och det fort. Någon som har en MR att ge mig så ge mig nu, annars kan jag ta ett besked om att bara tuta och köra. Kanske lite olja kan mjuka upp min lilla led?

På den lediga söndagen tog jag tag i mitt liv igen. Köpte tapeter, lagade mat, shoppade och Sara klippte av mitt hår! Hade velat göra det själv precis som på film, men jag fick ge med mig och be Sara göra det istället.
Dagens höjdpunkt var trots allt Harry Potter finalen som nu är sedd. Jag är så nöjd med sista filmen! Tråkigt dock att det nu inte kommer några fler magiska filmer med trion. Tur var nog att jag läst boken annars hade nog tårarna fallit tror jag, lite blödig blir jag ju för sånt här. Det blir alltid en liten tomhet när något som man följt och levt med bara tar slut.

I morgon drar ekorrhjulet igång igen 6.30 på gymet. You gotta love life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela