Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Ny dag, och jag är med i matchen

Publicerad 2011-02-13 11:02:25 i Allmänt,

Jag har blivit en morgonmänniska helt klart. Det är helg och jag vaknar 7.50. Vad gör man? Jag vill ju inte gå upp då blir dagen blir så himla lång, allt jag vill är ju att sova. Jo då, så jag tvingar mig själv att somna igen, jag vaknar om och om igen men ger mig inte. Jag ska trotsa mig själv idag och sova även fast min kropp inte vill. Kl 9 gav jag upp kampen och gick motvilligt till köket och gjorde morgonkaffet.

Igår var jag ju i stan och letade som en galning efter boken En Sorts Kärlek inget resultat där. Googlade än mer om boken i morse och fann att den är helt slut överallt! Jag får helt enkelt ta klivet in på stadsbiblioteket och låna boken. Skönt att jag rett ut mitt bok-dilemma som pågått i några dagar nu.
Idag har D-fors träningsmatch mot Kristianstad på Borås Arena och jag är verkligen glad att jag kan vara med! Äntligen lite goda news. Om jag får spela vet jag inte så klart, men bänkvärmare är bättre än att sitta på läktaren.
Hope I'll see you there!
Frulle dax, idag laddas det ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela