Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Jag är så hungrig, men glad!

Publicerad 2010-01-14 17:22:12 i Allmänt,

Nu är det bara några timmar kvar tills alla midterms är över, och detska jag säga er är en FANTASTISK känsla :) Sen attse betygen kanske inte är såroligt, men men:P haha, ellersåblir man överraskad, "Osch, är jag så smart?" haha.

Ikväll ska det firas, Emily fyller år så tårta blir det, sen vidare till JB, wiie! Weekend finally!

Min mage kurrar för tillfället så högt att folk tror det oskar ute. Så snart bär det av till caf och lite mat, sen excel prov. Men därefter förtjänar jag en powernap ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela