Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Gla att jag lever!

Publicerad 2010-02-25 06:05:25 i Allmänt,

Igår va sista dagen på winter term helt underbart!! Lite firande blev det, men jag tröttnade vid 6 på kvällen, efter två kalla beers :)

Vad händer på onsdag morgonen, dagen då friheten börjanoch man bara vill ligga på stranden och schteka? Jag vaknar upp, men vet att jag är ledig så jag ligger kvar och myser. Lyckas somna om lite halvt, vaknar till igen av en smäll så hög att jag nästan ramlar ur sängen! Orkan ute? Regn droppar som jag aldrig tidigare sett, störtar ner från himmelen, träd och buskar slår emot fönstret så det känns som om de ska gå sönder. Jag går ut öppnar dörren och finner 15 vattenfall fallandes från taket, en pool där gräset normalt sett ligger. Läskigt är mitt enda ord! Jag missade dock golfbollarna som ramlade ner, de hade kunnat döda de små Holländarna om de vistats ute, tur att de sov, det hade ju varit katastrof annars. I chock som jag vaså tog jag inga kort tyvärr, men ni får lita på mitt ord ett tag trodde jag att livet gick mot sitt slut, att små tornados skulle komma och svepa mig ur min varma och mysiga säng.

Solen sken upp en stund senare, men annars va det en mulen men het dag. Stor shopping och promenad till Marshall och Ross gjorde humöret på topp!

Dagen avslutades med min första amerikanska pizza och filmen the box, kanske inte den bästa filmen, men ja det va ju trevligt iaf och den skapade en del diskussioner :)

Ha det bra, för det har ja! :D

förresten, köpte idag en bok, "vad är meningen med livet?" ska bli intressant att veta :)

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-02-25 11:09:15

Berätta gärna för mig vad meningen med livet är sen när du vet. Fick en liten uppenbarelse häromdagen och kom fram till att vardagslyx är meningen med livet ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela