Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Halloj

Publicerad 2010-04-28 22:03:05 i Allmänt,

Min firre är äkta tro det eller ej. Jag vet inte vad Greger håller på ed nuför tiden, men han verkar köra kaffekokarn en del, för det är bubblor övrallt.

Vad händer annars?

Solsken, och jag är trött. en jag har kommit in i ett stim av löpning, spriger varje dag och det är underbart!!! I måndags hoppade jag i poolen för att svalka ner mig lite, så jädra hett det va!

Nytt annars är att finals är om 2 veckor, vad ska hända sen? Ingen som vet ingen som vet!
Har också ägnat en hel del åt galenskaparnas sporter på youtube, de är ju fantastiskt roliga, kolla in curling och inomhusfotboll, det går inte hålla skrattet borta!

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela