Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Från regn till solsken

Publicerad 2009-09-03 16:09:20 i Allmänt,

Igår kändes allt som vanligt igen, förutom att jag var otroligt flamsig och sprallig! haha, antagligen berodde det på att jag sov bort hela tisdags eftermiddagen,kvällen och natten. :)

Jag och Didi bestämde oss för att städa hemmet lite och överaska Lisa som jobbade med flyers. Sopning och moppning gjorde golvet skiiiiinande rent och en ljuvlig doft spreds i atmosfären :D

Eftersom laget inte är i bra form så bestämde vi oss för att tillsammans gå ut och springa en sväng. 5 km blev det innan vi gick skilda vägar. Jag och Lisa körde på ett extra varv, så sammanlagt ca 1 mil :) wieehoo! Synd bara att de som är sämst tränade alltid har något annat de MÅSTE göra när vi ska springa.?

Kvällen ägnade jag åt en liten shoppingtur till Ross och Walmart med Ashley. Inhandlat blev en tavla som nog ska kunna klä en bit av våra vita väggar..

Passande tyker jag nog allt..

Good luck Chuck stod på tur i dvd hyllan och roade mig enormt mycket denna flamsiga dag.

På tal om film..
Damien Rice sjunger The blowers daughter i filmen Closer och denna man är ju bara helt underbar, vilka låtar han gjort!! Så go att lyssna på, samma gäller Joshua Radin som också är en favorit. Jag MÅSTE bara köpa deras skivor, vissa saker är värt att lägga pengar på.

Varför inte ta lite flashiga spegelbilder??


Andreas, lite bildbevis på att jag faktiskt sett Horatio i sin hemstad.

Kommentarer

Postat av: Andreas

Publicerad 2009-09-03 21:25:32

Gott att se! Har ju hunnit bli lite orolig... :)

Då har jag mitt jobb fixat snart då? ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela