Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Cocktailparty

Publicerad 2009-09-27 02:16:09 i Allmänt,

Med stora förhoppningar om matchspel idag så gick jag en liten morgonpromenad runt campus, ingen lång sådan då campus är så litet ca 5 min., solen sken och jag kände att det här ska bli kul. Men uppvärmningen va ingen hit och jag avstod då det kändes i foten. Vi vann matchen med 2-0 men ingen rolig match att se från sidan..

Killarna vann med storsiffror 6-1 och coach blev utvisad från lilla bänken, förbannad gick han som en sköldpadda mot majabajorna. Han var såå förbannad att när han kom tillbaka då matchen var över så skrek han "you are not getting pay, I will never pay you" ni förstår själva hur kul det ser ut när en sköldpadda försöker bli förbannad!! haha!

Trots att jag idag inte fick spela så är jag glad, jag vet att jag snart får va ute där och spela och den dagen kommer bli underbar!

Nu laddas det inför cocktailparty och det kommer bli toppen! Känner på mig att det blir en kväll jag sent kommer glömma :) Bilder från denna tillställning kanske visas redan imorgon..


Dagens outfit!

Peace! kram kram!




Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-09-27 07:59:50

Snygg klänning, men du har inte fått med det viktigaste av allt på vilden, skorna :D är de ny eller några du tagir med hemmifrån?

Postat av: MR

Publicerad 2009-09-27 09:32:48

fin du är! hoppas allt är bra!

Postat av: Boije

Publicerad 2009-09-27 17:20:35

Hoppas det går bra för dig i staterna! :D:D

Postat av: Linda

Publicerad 2009-09-27 19:30:01

Tack, :) det går bra för mig, och jag mår toppen! skorna syntes inte så bra på de andra för mattan va svart, så detta va den som blev bäst :P skorna är från hemma, balskorna :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela