Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Måndag igen!

Publicerad 2009-11-23 19:21:22 i Allmänt,

Tro det eller ej, men varje vecka börjar med en måndag och denna måndag är jag ledig och de resterande dagarna av denna veckan kommer också ägnas åt vila och annat gött.

Idag va det dags att bege sig till First rehab igen, så det blev en morgonpromenad till mina kära vänner. Jag och alla över 50, idag fick jag äran att träffa Ivan 81, en kämpe han kunde röra sig lite mer idag än sist jag såg han.

På lördag bär det av till Alabama och Nationals, det ska bli rätt coolt och mäktigt faktiskt, första matchen spelas mot Marthon Methodist eller något i den stilen, de är rankade 5 så de ärnog rätt bra, emn vi ska allt vinna, ingenting är omöjligt, det lärde Gunde mig allt när jag va yngre :P

Snart går det till jag kommer hem, vilket är den 18 december kring 10. Det är otroligt vad tiden gått fort, och mycket är det som ska göras när man kommer hem, man ska inte bara träffa alla människor, utan det är sjukgymnaster frisörer och tandläkare som ska försöka bli inbokade under de 2 veckorna som ska spenderas i Sweden!!

Men det ska bli kul att få se alla och förhoppningsvis snö och hela falejset :D

Kram kram

Kommentarer

Postat av: soffe

Publicerad 2009-11-24 11:13:30

snön har inte kommit än...men vi hoppas den kommer me dejj ;) kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela