Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Uttorkad och allmänt seg!!

Publicerad 2009-08-18 02:57:09 i Allmänt,

Idag, va nog trots allt den värsta dagen av de alla. Mina ben har aldrig kännts så här möra och inte mina armar eller mage heller. Men coach keep pushing it, så det är bara att köra på. vi spelade turnering idag 2 mot 2, roligt men ofantligt jobbigt. Inte nog med det, mitt i byte av plan va det någon som gick och vi fick köra UCLA, Idioten på halva planen 2 ggr. lita på mig det va det ingen som gjorde igen :) Coach va lite sur för han tyckte att det va en dålig träning så vi fick sprinta den sista delen av träningen. På eftermiddagsträningen fortsatte vi med 2 mot 2, och jag fick problem att andas, för mycket tryck på bröstkorg och rygg..(stel efter alla armhäv och sit-ups) Jessika hjälpte mig att sätta ryggen till rätta, men det hjälpte inte.. Så nu gäller det för mig att hälla i mig vatten och socker typ så får vi se om det hjälper. By the way så har den hårda träningen gjort så jag tappat 4 kg.

Roomisarna är riktigt goa och jag trivs med de och vi alla går som gamla tanter när vi ska göra något, så det måste se kul ut :P  Men mest gillar jag att hänga i Lisas crib, det är skön stämmning här. Idag spelade vi Yatzy på finska, och det va jag riktigt grym på, lappen sitter numera uppe på väggen hos Lisa och didi :)

Min dator anländer inom kort då jag idag beställde en cherry red dell :)

natti natti!!!

Kommentarer

Postat av: Krisse

Publicerad 2009-08-18 09:33:49

Det låter nästan som att du är på värsta militärlägret :) hoppas du klarar dig bra med träningen. Skönt att höra att du trivs med dina roomisra också. Det verkar som att det är stor chans att du är kvar där i februari då. Ha det bra!

Kram

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-08-18 09:35:34

Det va jag som skrev inlägget som är postat av Krisse :) blev lite konstigt där...

Postat av: Mawe

Publicerad 2009-08-18 20:17:20

Vad äter du egentligen?Glöm inte saltet för jag antar att du svettas en hel del. Får man ledigt en träning om man har peoblem med luftrören eller blir det ett löppass på det? Kramis

Postat av: linda

Publicerad 2009-08-19 05:45:17

Vi kakar kyckling ris, agg, sallad, och jag saltar alltid lite extra, jag svettas som en idiot sa jag fick kopa typ nagon energidryck ocksa. De vill att jag ska ata mer socker ocksa.. haha, de ar valdigt noga med att man inte spelar om man har ont och sa sa det va inga problem, och jag tror inte jag far lopa for det,, hoppas jag!!

Det ar typ militariskt, det ar sa har pa pre season. Blir nog battre sen nar skolan och serien borjar.. Vi far se kanske byter rum till lisa och de, mycket mysigare dar och de verkar inte fa nagon mer i rummet :)sa klart du ska komma, vi har nog ingen serie da heller sa da har vi mer tid ihop :)

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-08-20 11:42:09

Ja men det är ju skönt att det blir lugnare sen när serien börjar i alla fall :) Jasså du kanske ska byta rum? Du verkar ju hänga en hel del med dem så det är ju smidigare om du bor med dem ist. Bor du långt ifrån dem nu?

Ja jag ska verkligen snåla som fasen i höst så jag kan boka i okt, nov sen :) DEt är ju kanon om du har mycket tid över då men tråkigt om jag inte får se dig spela ;)

Massa kramar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela