Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Förberedelser!

Publicerad 2009-08-29 03:20:45 i Allmänt,

Fredagen är avklarad, nu sitter vi här och ska kolla på filmen Old school, toppen. Vi laddar inför morgondagens match, med vindruvor, nötter, vatten, vatten och vatten. Matchen kommer spelas på seahawks egen lilla gräsplan, med de små fina bänkarna vid sidan, som förhoppningsvis killarna kommer och fylla tillsammans med personalen som börjat jobba för fulla muggar :)

Dagens träning va en pre-game-practice, lite jogg och uppvärmning, spel utan mål och en walk through. 
Lämnade datorn till IT personalen som skulle fixa internet på datorn, och det tackar jag för, thanks alot! Nu behöver jag inte sno Lisas dator så fort jag vill göra något :)

Imorgon matchdag alltså och jag ska spela på innermittfältet, härligt härligt, men farligt farligt! :D

Seahawks-Lynn 15.00 Northwood campus!

Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-08-29 13:26:30

Lycka till little sis hoppas det går bra och att foten håller ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela