Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

FÖRBANNAD!

Publicerad 2009-08-26 19:48:44 i Allmänt,

Idag skulle vi ha internmatch 9 mot 9 men även idag tappade vi en efter en och jag var en av de som gick av i sista halvlek. Frustrerad och arg hjälpte inte direkt när jag fick en spark på min fotjävel! Det är så irriterande när man kämpar och försöker så gott man kan, men ändå så känns det hela tiden som om vi kommer få springa efter träningen.
Vad är good enough?
Ja, om någon kommer på det så säg gärna till, för jag är helt lost för tillfället!
Foten vet inte alls hur det blir med den, hoppas att smärtan ska släppa så jag kan spela på lördag, så det blir en runda is till på den under eftermiddagen.

Hoppas på lite mer glädjande besked imorgon och ett team med full speed och energi...

We can't play sexy football all the time!

Kommentarer

Postat av: Teknikern

Publicerad 2009-08-26 22:36:09

Lugn, det kommer! Hård träning nu ett par veckor och sen...då jäklar!

Hang in there!

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-08-27 08:10:57

Det låter inte bra alls detta, hoppas foten blir bra snabbt igen. Är tränaren aldrig nöjd med det ni gör? Hur funkar spelet för dig annars då? Det kommer nog blir bra ;) You can do it! :)

Postat av: Anna L

Publicerad 2009-08-27 11:12:01

Hej Linda. Verkar tufft och hårt där borta i Staterna ... Men det klarar du ....Krya på dig i foten och ha det fint. Saknar dig och ditt härliga skratt på träningarna : ) Kramar Anna # 7

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela