Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Att prata i telefon..

Publicerad 2012-09-13 16:39:20 i Allmänt,

Det är jag en hejare på, käkarna går i ett under dagen. MEN det gäller bara vänner o familj, så fort någon utomstående kommer in i samtalet får jag panik, handsvett, fotsvett, you name it!

Så skulle familjen resa till London i oktober för att se en musikal, shoppa och ha en allmänt mysig oktober helg. I mitt huvud plingar det till, "Aha, perfekt present till min käresta som faktiskt fyller år i nästan samma veva" Några samtal senare och biljetter och hela kittet var bokat (tack vare syrran givetvis, jag hatar ju att ringa) När något luktar lysande för mig så är det oftast något som är på tok, givetvis hade jag inte tänk på att Henkes mellannamn stod före hans riktiga namn, vad skulle då inte det kosta att ändra flygbiljetten? Jo kärt folk 1155kr, INTE SÅ KUL!!

Så nu under eftermiddagen har jag laddat mina engelsk talande batterier för att kunna charma personen i andra ändan så att korrigeringen skulle vara gratis.
"HELLO, Im from Swerije" och BOOM, självförtroende boosten var totalt borta o jag skämdes ögonen ur mig under de 3 minuter vi talades vid. Tur att mitt ärende trots allt gick som jag ville. Nu tar jag en kaffe för att dämpa nerverna… Jisses!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela