Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Blir med hus

Publicerad 2011-05-15 22:31:14 i Allmänt,

Fy tusan vad underbart det är med glada nyheter när mycket känns skit. Det är så underbart hur ett humör kan vända från depp till pepp. Nu är det hopp om livet igen! Nej jag har inte mått dåligt direkt, men de glada nyheterna ger mig ändå en sån känsla att jag kanske inte varit helt nöjd med tillvaron. Kanske beror det på att jag har ett nytt projekt vid liv nu helt plötsligt.
Lillstugan kommer bli mitt hak nr två år 2011. Hem till Stålarp igen där skogen växer mer än vanligt, blommorna blommar och vattnet pålar i bäcken. Myskänsla till 1000!
Jag kommer sakna min lilla stadslya, den är fin. Men med min förmåga att alltid vilja vara där jag inte är gör att flytten kommer kännas toppen!
När nu flytten blir av har jag inte bestämt än. Men i Juli är jag kanske i ordning igen…

Vill du hjälpa mig i flytten? Wink,wink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela