Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Glädjen finns nu vill jag bara bli frisk

Publicerad 2011-03-17 21:51:31 i Allmänt,

Idag har jag varit nere på träningen för första gången denna vecka. Det är galet vad glad jag blir när jag ser det där gänget. Fick lite massage på axlar och nacke idag också av Kristin, det där nacken mår ju inte direkt bra, hon sa att hon knappt rörde vid muskeln men ändå så gjorde det ont, lyckat! På lördag kanske hon kan köra lite mer och kanske kan jag till och med få lite ström :) Jag vill bara bli av med detta nu, ush vad tråkigt det är att gå hemma! Skönt att mitt skratt har hittat hem igen...
Återigen har huvudvärken kommit tillbaka efter att jag varit ute ibland folk. Jag var inte gjord för att få hjärnskakning, tur att jag bara fick första gradens. 3 månader hade varit lite väl tufft att vila. I morgon hoppas jag på solsken igen så jag kan hålla mig utomhus lite mer, inomhusmänniska är jag inte heller tydligen. 22 år och jag lär fortfarande känna mig själv. När blir jag fullärd?
Nej nu ska jag vila hjärnan, ett svart rum, utan ljud.. Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela