Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

SAKNA!!

Publicerad 2010-05-28 17:52:21 i Allmänt,

Medan jag sitter här och väntar på att regnet ska sluta falla och att tvättan ska bli klar, så bläddrar jag igenom lite bilder från resan till Key West. En del bilder är härliga, andra mer roliga! Men hur som helst så kommer denna tid att stanna i mitt minne för alltid!
En väska är packad än s länge, och om jag ha tur lyckas jag inte stigaöver kilona, samtidig som jag kan få båda väskorna stängda.. Det kommer bli en challenge det kan jag lova!
Nju av bilderna nedan haha! 
VARNING!
 Känsliga läsare, bör hålla ögonen på översta bilden endast!!

LISA, STACY, DIDI, LINDIIE

LISA, MAX, LINDA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela