Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Hetare än någonsin

Publicerad 2010-05-04 01:10:15 i Allmänt,

Idag snackar vi värme, det är svettvarning för minsta rörelse man gör. Antagligen befann sig därför halva skolan vid stranden idag, för i klassrummen va det tomt.

AC:n i gymmet är igång igen, vilket är tur annars hade jag avlidigt idag i denna värme och det vill jag inte nu när det snart är över.

Nu är det dags att ta tag i min inlämning som ska in imorgon. Lika välplanerad som vanligt är jag :P

tjing tjong all night long!


På tal om hett, denna bilden är ju rikigt het på min granne :P hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela