Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Som en blixt slår ner, så snabbt kan allt vända

Publicerad 2010-03-01 06:23:29 i Allmänt,

Imorgon ger vi oss oväg på cruise och det glädjer mig såklart att komma bort här ifrån för en liten stund. Mexico är inte fy skam och heller inte båten vi ska färdas med heller. Att njuta av dagen had evarit optimal om jag inte vetat att min käre vän Honken lämnat marken och flygit iväg till det ljuva blå. Det hela kom för mig som en chock och det tog ett tag innan jag faktiskt förstod att det var sant! Jag kommer för alltid minnas denna glada filur som aldrig lämnade mig utan ett skratt efter varje litet möte.

En glädjespridare och rocker lämnade oss alla, i himmelen finns han nu och föralltid i mitt hjärta! I’ll miss you Hunken Honken, ta hand om dig i himmelen vi ses igen min vän!♥



Som leendet bytes
i skälvande tår
så växlar våra liv
några jordiska år.
Ibland lekte tanken
i solljuset fri,
ibland kommer nattsvarta
skuggor förbi.
Då slutar en saga
då somnar en vind,

och allt blir så stilla
som tårar mot kind.

 

WE WILL MISS YOU HONKEN!!!

 

Kommentarer

Postat av: lillsiss

Publicerad 2010-03-01 16:34:15

han hade fått ett epilepsianfall och ramlat i duschen, tänkte att du kanske ville veta

hoppas du får en jätte bra resa :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela