Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Tisdag i all ära

Publicerad 2010-02-16 22:29:19 i Allmänt,

Idag är det fettisdagen hemma i Sverige, vad händer i US kan man undra? Jo det ska jag säga er, inte ett jädra dugg, varför? För här kan man inte ha fettisdag bara en gång om året, denna dag ska vara varje dag, så ligger det till. Inga semlor har det heller någonstans, så jag hade knappt vetat om att det va idag om inte jag kikat på nätet.

Just nu sitter jag och går igenom mitt första final som är imorgon, kan ni tänka er alla redan? Konstig känsla, om en vecka så har jag gått två terminer i skola. Känns bra, men vad fort det går, snart så sitter jag på flyget hem igen och grubblar på vad som ska hända här näst. Men innan detta så ska jag ju göra en del, Mexico närmar sig, besökarna kommer allt närmare och graduation ska avklaras! Det kommer vara en intesive period känner jag, men kul, kul, kul, kommer det minsann att bli!!

 

Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela