Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

WPB i korthet...

Publicerad 2009-10-11 02:47:18 i Allmänt,

Det va någon dag sen jag skrev nu så jag tänkte uppdatera er om vad som händer här i WPB. Mina midterms är över vilket gör mig lycklig, konstig är dock att man nu helt plötsligt har rid över att göra annat.. Träningarna har fortsattsom vanligt, men jag har hållt mig inomhus, är jag rädd för solen kanske ni tänker då? Nej, så är inte fallet, jag hade görna varit ute och jobbat ännu mer på min snygga fotbollsbränna. Jag har faktiskt jobbat med min fot inomhus, balans, tåhäv, balans, tåhäv och avslutningsvis is :)

I torsdags efter skolan och träningen hade vi lite beslutsångest, skulle vi på bio eller stanna hemma? Till slut fick vi höra att några som bor på portofino (Lägenhetsområde) skulle bada jacuzzi, så vi hänge på såklart! Underbart och avslappnade, det ska defenitivt göras om!!

Igår hade jag klasser på dagen och va hemskt trött hela dagen, men efter slit i skolan (NOT) och som en belöning på att midtermsen va  avklarade så var vi ett gäng som gick ut och åt på Amigos för att sedan köra vidare till bion där Couple retreat väntade med den svenska skådisen Malin Åkerman. En mysig och rolig film kanske lite lång, men av mig får den 4 toaster, kanonkul! :)

Ska också nämna attjag aldrig trodde att jag skulle bli bönhörd, men om ni kollar på detta lilla kvitto så kan man börja undra???

  
Trodde aldrig jag skulle säga detta men, Jesus lever!

Haha, så hemskans bra!!

Idag har vi online shoppat så snart är det tomt i fickorna igen :P

Match imorgon i Miami, kameran är fulladdad och kommer bli väl använd :)


Kram kram

Kommentarer

Postat av: Mickis

Publicerad 2009-10-12 09:42:53

hahahaha. det var något nytt :)

Postat av: Linda

Publicerad 2009-10-13 01:57:02

haha, ja nu vet du jesus lever ;) haha

Postat av: soffe

Publicerad 2009-10-13 12:05:43

haha d trodde ja aldri att ja skulle hålla me om men d ver´kar ju du ha rätt i asg kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela