Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Psst Pssst

Publicerad 2009-12-09 02:12:45 i Allmänt,

Lektioner hela dagen, men sniken som jag är så smet jag hem på en rast och satte mig på trappen och solade, inte för att det hjälpte min vackra bränna att försvinna. men alltid något.

Något annat som är otroligt vackert och sorgligt är ju Carrie Underwoods låt Just a Dream.BEAUTIFUL säger jag bara!

http://www.youtube.com/watch?v=jLntFKtR66g

Nepp nu är det dags att springa och slänga in tvätten in tumlarn annars luktar den äckligt och det vill jag helst undvika.


Kommentarer

Postat av: Syrran

Publicerad 2009-12-09 20:46:58

Ja den va väldigt fin...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela