Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

West Palm Beach, short road trip

Publicerad 2009-08-22 19:12:29 i Allmänt,

Igar kvall va vi ett gang som akte till stan for att kolla pa Quentin Tarantinos Inglorius Bastards. En annorlunda film, men hade det mesta. En snygg stjarna som spelade riktigt bra, rolig, sorglig, you name it! Jag va nojd aven fast filmen holl pa i nastan 3 timmar :)




Galen stad ocksa, barer och dansstallen overallt, folk som hoppade runt baren dansandes, harligt!!!

Pa hemvagen skulle vi kora ut fran parkeringshuset som va en katastrof by the way. Men pa vagen ut gar filerna ihop till en och den vita bilen pa var hogra sida korde riktigt sakt och skulle slappa forbi oss, men Ash (som korde) reagerade och skrek ratt ut av radsla, hahaha!!! vad vi alla skrattade at henne, hon blev sa radd och ingen fattade varfor, boven i dramat va den lilla vita bilen som snallt vantade pa oss.. Hon ar sa liten och sot, jag kunde inte sluta skratta pa resan hem, helt galet..!!

Idag blir det lite marshall billig shopping :) Mee like!

Kram kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela