Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Vilken lördag

Publicerad 2009-08-01 22:11:51 i Allmänt,

Jisses idag har verkligen varit en skiftande dag. Det hela började med att jag bestämde mig för att ta en jogging runda. Hela 8 km på sammanlag 45 minuter, I must say that I'm so proud of myself! Jag har inte tränat allt för mycket de senaste månaderna och jag har varit orolig nu för att jag aldrig kommer komma tillbaka till den nivå som jag en gång låg på konditionsmässigt. Men idag ick jag det glädjande beskedet att jag är påväg tillbaka! wiiiho!




Något som kanske inte var lika glädjande var att jag tydligen idag tvättade rent min Ipod. Min lilla rosa kompis satt som fastklistrad på den lilla tvättmaskins rutan när den öppnades av pappa. En riktig glädjedödande nyhet. Aj Aj, ledsamt värre, men den dog i alla fall ren, alltid något.

Lördagen avslutades med lite bio tillsammans med min goda vän Mickan. Bion visade filmen sommaren med Göran, en pinsam men rolig film. Väldigt väldigt svensk, som jag tror alla känner igen sig i på ett eller annat sätt. Rolig, rolig.


JA alla dagar kan inte vara helt perfekta men denna var ändå väldigt nära.

Tänk att man kan tvätta en häst så den blir ren!

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2009-08-05 22:39:58

haha, du får la köpa en ny i usa, tråkigt på nervägen kanske..

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-05 23:06:34

kolla in denna bloggen --> http://ceciliesjostrand.blogg.se otroligt bra och jordnära! ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela