Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

LEDIG DAG!

Publicerad 2009-08-24 03:26:08 i Allmänt,

Fy tusan idag va det sovmorgon, vilket va behövligt efter gårdagens vinpimplande, kexätande och lekande. Ingen träning denna soliga söndag, därför begav vi oss till den fantastiska STRANDEN!! :) wiie. Jag har aldrig varit med om att vattnet varit så varmt som det va idag, man brukar alltid få lite rysningar, men nope not today!  Självklart kom jag hem bränd på hela ryggen, rumpan, låren och inte minst mina vader. Jag måste säga att det är helt underbart att sitta ner för tillfället.... NOT. Eftermiddagen ägnade jag åt min lilla flytt som skulle ske från 1209 till 1229 :) Helt enkelt från ena ändan till den andra på doorms området :)

Nu känner jag mig hemmastadd med lite Sverigeflaggor här och var. Och sister Didi överraksade mig idag med att ta på sig tishan med er på, jag blev chockad av att se er i rummet när jag kom ur duschen :) Men jag gav henne en kram så ni fick en kram alla ifrån mig idag :) hoppas ni har det bra hemma kära familj och vänner!

puss&kram

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2009-08-24 19:49:57

Tack för kramen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela