Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Högklassig söndag

Publicerad 2012-01-29 21:55:47 i Allmänt,

Sovmorgon är det bästa som finns! Eller?
Jag verkar för tillfället ha problem med att sova ut och vaknar ständigt tidigt på morgonen. Hur mycket energi ska jag göra åt en dag för att kunna njuta av sömnen på morgonen? Kl. 9 i morses var jag så rastlös att jag bestämde mig för att åka till Maxi o handla färsk frulle. Tur som jag har så är brödet precis nygräddat, Perfekt! Finfrulle på sängen eller i soffan är aldrig fel för den trötte!
Söndagen hade ju inte bara en morgon utan dagen skulle spenderas på, tatatada: GE-KÅS! Jag o Henke-boy i en biltripp till Ullis stolthet. En helmysig dag strosandes runt i gångarna, kikandes i lugn o ro på all möjlig skit. Givetvis så åkte jag inte därifrån tomhänt, lite småplock åker alltid ner och vips så är 600 spänn brända. =)
Att kvällen skulle toppas med ett besök av Peter är hemkommen från Dubai var kul! Jag vill också resa till Dubai och bli brun! Kanske kan jag fjäska till mig lite ledighet från fotboll o jobb. Det hade varit fantastiskt skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela