Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Onsdagskvällen var toppen!

Publicerad 2012-01-26 23:09:26 i Allmänt,

Mörkret har fallit och jag sitter i ett rum med levande ljus runt mig och bläddrar i måndagens BT. Jag är trött och fryser lite lätt samtidigt som spotify spelar socker med Kent. Kent som jag för tillfället snöat in lite på. I kväll är allt raka motsatsen till hur det var igår.
Kompanjonerna Fia och Frida var på kvällsbesök igår, vi lagade tacos, kollade handboll, kollade mästerkocken och avslutade med halv åtta hos mig (som för övrigt började kl 9, inte logiskt alls). Fast mest av allt tjötade vi skit, snusk, händelser och livet i allmänt. Visst är det väl underbart? Jag vet inte vad det är men i deras sällskap blir allt som en enda stor virvelvind, vi skrattar tills vi gråter, tänker tills vi spricker och myser så det står härliga till! Kan tänka mig att det är svårt att hänga med i våra samtal för vi flyger från ämne till ämne. Hur som helst så ger de så mycket energi att jag kan leva på skratten ett tag framöver, energigivare är bra och jag gillar mina starkt! Inom kort väntar vinkväll med brudarna och då kan jag lova att det blir ännu fler skratt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela