Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

En sådan där dag...

Publicerad 2012-01-28 14:28:17 i Allmänt,

Plötsligt vaknar jag och klockan är 7.30. Träningen börjar i stan 8.00 och jag är långt ifrån vaken. Ställde jag inte klockan på kvart i 7? Kvart i var rätt men alarmet visade 7.45. "Kan du klockan eller?" som pappa alltid brukar säga. Well här har vi det svart på vitt, tydligen INTE!
Något stressad körde jag in till Friidrottshallen för 2 h löpteknik och styrka. Och även fast man kör i 140 hela vägen in till stan så tar det inte 10 min (inte för att jag testat såklart!). Nej här är vi lagliga och håller hastigheten varpå resan då tar 20 min. Glöm aldrig det!
Eftersom hela dagen börjat helt skevt så fortsätter den i de takterna. Skulle jag inte handla, städa och fräscha till hemma? JO!, Men istället kom jag hem, tvättade, gjorde frukost (eftersom jag inte hunnit äta den innan träningen) och tog en lååång varm ducsh. Sedan var det bara att kasta på en film och ligga i soffan snoozandes framför tv:n.
Ikväll blir det bowling och film med Mickis, men först ska det slängas i lite färg i syrrans hår. Visst behöver man såna här lata dagar? Säg att man behöver det!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela