Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Aliens in da house!

Publicerad 2012-01-17 23:47:21 i Allmänt,

Träningsvärken är så välkommen! På något sega ben sprattlade jag idag runt på planen, inte stabilt, inte smidig och med en form som definitivt inte är toppad. Ändå är jag lycklig! Lycklig över att vi ännu inte har haft löpning, lycklig över att lördagens 2 h pass bara är teori! Ibland är det som om livet bjuder på ett enda stort leende!

Efter att jag igår fann ett gulligt litet "avskedsbrev" på min plats i omklädningsrummet ansåg jag att det var dags att ringa upp Frida "biffen" P och fråga hur det stod till i dessa gråa dagar. Allt verkade fint ända tills Aliens avbröt vårt samtal. En gång gick ju an men tredje och fjärde gången var jag faktiskt lite skraj, vad rör sig egentligen i denna lilla stuga? Inte ens Aliens kunde dock stoppa oss från att snacka igenom livet och med en fika inom snar framtid ska vi nog kunna samtala än mer, den gången förhoppningsvis utan främmande varelser som lägger sig i...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela