Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

30 år men inte en rynka äldre

Publicerad 2012-01-07 18:25:20 i Allmänt,

Våran lilla storasyster Kristina fyllde idag 30 år. Att denna lilla akrobat har fyllt 30 år skulle nog ingen tippa på om de såg henne i dagsljuset, eller ja inte mörkret heller för den delen. Stort Grattis till en storasyster i världsklass, behöver man någon så är hon alltid där och ställer upp. Ha nu en fantastisk vecka i den snöiga delen av Sweden Tina!
Idag har jag alltså göttat mig i både smörgåstårta och tårta, mums i magen, men inte toppen för morgondagen. Det får nog bli någon slags motionsaktivitet imorgon, eller ska jag skita i det?
Om 2 dagar drar ju faktiskt försäsongen igång och efter ett sådant här firande är jag verkligen laddad. Jag börjar bli riktigt sugen på att ta tjuren vid hornen köra skiten ur mig i några månader för att sedan få en glad navel istället för en hängig o ledsen.
Nu bär det av till lillsyrran för kvällsmys o galenskap!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela