Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Jag gillar fotboll, men..

Publicerad 2012-02-29 22:00:04 i Allmänt,

uppenbarligen gillar jag att sova mer. Kom hem efter en arbetsdag i solsken, ett träningspass i svettens tecken och en underhållande fotboll "host, host" i Äsperedshallen. Fixar maten snabbt för att hinna se avsparken i dagens landskamp mot Kroatien. Efter 10 min är allt uppätet, jag kurar ihop mig i soffan till den pågående matchen på tv, Zlatan sätter straffen och 0-1 Sverige. BOOM! 2 sekunder senare har Glenn Strömberg förvandlats till John Blund och för varje gång han pratar sjunker jag djupare och djupare in i sömnen... Ögonen öppnas igen då halvlek 2 är igång och det står 1-1...
Nej, fotboll är min grej när det är live och ingenting annat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela