Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

All you need is sleep

Publicerad 2012-02-05 11:28:50 i Allmänt,

Sitter här med en varm kaffe brevid mig och lyssnar på Morgan i P3 o diggar med till musiken lite så där lagom trött. Mysigt!
Mindre mysigt är bulan som växt ut vid höger tinning. Visst är det folk som har en huvudform likt en amerikansk fotboll (inget konstigt alls), PÅ LÄNGDEN!! Min amerikanska fotboll har växt på bredden och är inte vacker...
I går spelade vi match mot Öster i Växsjös Tipshall. Vi förlorade med 1-3, men vad gör det en träningsmatch om man tycker att fotboll är kul för första gången på länge?? GoEllen fick näta och jag var orsaken till 2 av målen (uppenbarligen), men lika bra att klanta sig från början så det inte kommer som en chock när serien väl börjat..
Kvällen spenderades till slut med schteekarparet Malin och Ankan framför tv:n och Melodifestivalen. Som Ankan sa, första veckan är alltid sämst, och jag är beredd att hålla med även fast jag gillade Loreen o Sean den förste Banan.
Vid halv 11 var jag så trött att det var dax för mig att åka hem. Med nyckeln i munnen böjde jag mig ner för att ta på mig skorna, i samma stund ställde Malin en fråga och jag var beredd att svara. Dock med en chock, då jag inte kunde förstå hur nyckeln helt plötsligt ramlat ur min mun o ner i golvet, JAG HÖLL DEN JU HÅRT MELLAN TÄNDERNA??!
Vad kan vi konstatera? Jag behövde sömn, och det går inte hålla en nyckel mellan tänderna samtidigt som man pratar...
Sist men inte minst!!! (LÅngt inlägg det här, men jag har inte skrivit på länge!)
MIN MAMMA FYLLER IDAG 55 ÅR!!! Denna mamma som jag är beredd att kalla världsbäst i alla lägen, skall firas om några timmar med ett riktigt fint ....paket. Nej, jag ska inte avslöja presenten denna gång, det räcker att jag avslöjade pappas jeans present för nåt år sedan...
Grattis MAMMA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela