Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Ett mail och sen...

Publicerad 2012-08-24 17:31:37 i Allmänt,

Mitt försök om att börja skriva på denna blogg gick ju käpprätt åt helvete. Efter ett uppehåll på 4 månader (igen) så hade jag nästan glömt bort bloggen. Hade det inte varit för ett mail så hade jag nog heller inte tagit mig i kragen o skrivit detta, kanske något tråkiga inlägg.

På något vis så känns det som om jag kanske behöver skriva av mig lite grann, det har ju trots allt hänt en del de senaste 4 månaderna. Jag har lämnat mitt lilla pärlhus på landet för sambo-livet i stan. Fotbollen fick ett abrupt slut då ekonomin var dålig o laget fick lämna serieledningen efter konkurs. Ja ni hör själva, mitt liv fortsätter i berg o dalbanans tecken…

Nu ska jag sussa i soffan till arga snickarn som skäller på dvärgar… På återseende =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela