Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

It's a comeback!

Publicerad 2012-04-13 14:08:15 i Allmänt,

Eller inte, vem vet kanske sitter jag här och skirver några dagar igen och sen helt plötsligt dör hela bloggen några månader igen. Hur som helst så är jag här nu och skriver lite.
Det har varit en del fotboll, en hel del arbete och en jävla massa kärlek! Det var väl kul att den lilla bondtösen insåg att det fanns mer i livet än bara en rund boll och brev?
Så livet mitt leker, snart kanske jag blir moster också om den lilla krabaten vill komma ut någon gång :) En sprattelunge är det i alla fall och blir det ingen fotbollsspelare så blir jag förvånad. Om jag känner ungen rätt tror jag den kan göra 10 på foten direkt utan problem.
Annars rullar dagarna på, vart lite sjuk här nu, känt mig hängig i si sådär en månad och visst ska sjukan bryta ut 3 dagar innan seriepremiär, typiskt min otur... Dock inget att hänga läpp för! Det finns värre saker här i livet.
Ett exempel är ju att vara med i tidningen, och då menar jag på bild!! Jag skäms lika mycket varje gång och denna gången var bilden anskrämlig! Då tänker man det är ju bara en tidning inte så många som kollar, JO!! Det är en gratis tidning som delas ut i 50 000 exemplar, det bor kanske 2 i varje hushåll och vips så är det 100 000 människor i Borås som kan sitta i sina hem och skratta åt Dalsjöfors innermittfältare som på bild ser ut som rena mongot (no offense).
Min lillasyster ägnade en hel kväll åt att skratta åt bilden ovan och menade att mitt ansiktsuttryck var ett hån mot Boråskuriren (själva tidningen). Linda Westberg innermittfältaren som på dagarna befinner sig gömd i sin husvagn i skogen, så långt ifrån mänskligheten som möjligt... Jag säger så här, jag borde inte vara Dalsjöfors ansikte utåt.... Det blir nästan lite FC Z varning!!! Pinsamt, men jag bjuder på den för denna gång!

Kommentarer

Postat av: \majja

Publicerad 2012-05-03 14:20:59

Tycker du är för hård mot dig själv.. hur ska de kunna jobba med material som redan ÄR perfekt - jo man försämrar det!

Dåligt jobbat Boråskuriren!



;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela