Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Yr i bollen

Publicerad 2011-11-28 21:50:31 i Allmänt,

Frågan är om jag verkligen är med i matchen?
Lyckades slå solskyddet rätt i huvudet under dagens biltur och de få hjärnceller som var kvar försvann nog då. för kort där efter är jag och rycker i vindrutetorkans spak och tror att bilen ska backa, istället kommer ett tjutande ljud från framrutan. Det är i de lägena jag tänker, Men hallå eller vakna nu!
Annars har dagen varit lugn, köpte färg till byrån som förhoppningsvis blir ommålad snart. Även en adventsljusstake är nu inhandlad (ja, jag vet att det är en dag försent, men just nu lever jag på bättre sent än aldrig)..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela