Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

En salig blandning

Publicerad 2011-11-13 23:11:19 i Allmänt,

En helg som jag var något skeptisk till, men som slutade i skratt, glädje, kärlek och trötta ögon.
Fredagen spenderade jag tillsammans med 2 av mina 3 systrar, lite kvällsmat, tjöt och idol höll mig vaken ända tills det bar av till Dalsjöhallen och inomhusfotboll. Jag älskar sporten så är det bara! Kanske såg jag inte de bästa lagen, men ändå lever jag mig in och vill bara vara en av spelarna på planen. Nästa helg blir det förhoppningsvis min tur att lira lite.
Lördagen spenderades i garderoben på självaste Elfsborgsgalan. Allt är verkligen en upplevelse i livet och inte visste jag att en garderob kunde sprida så mycket skratt och glädje. Nu var det kanske inte 10000 kr pälsarna som man skrattade åt, snarare dess packade 50 åriga ägare som friskt svängde på höfter och armar medan ögonen gick i kors. Öppnar man bara ögonen så finns lever vi i en värld med otroligt mycket roligt.
Söndag idag och ögonen går i kors, världens bästa far är firad och jag har förmodligen gått upp 5 kg. Fast vad gör det? Nu börjar all träning igen, och inför nästa säsong lär ju fettet rinna av igen om vi nu ska träna 8-9 pass i veckan...
Avslutar kvällen med Peter Lemarc, för han är bra!
Oj, att tilläggas skall att jag jagar mus nr. 2. Har inte träffat henne än, men Doris känns som ett passande namn....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela