Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Baksmälla i julstöket

Publicerad 2011-11-27 20:29:39 i Allmänt,

När posten står för fest så vet man att det blir galet, roligt och en jävlig baksmälla! Allt är dock mödan värd! För att få umgås med underbart goa människor är glädje och kärlek! Frågan är dock hur rolig måndagen blir?? Hehe
Julstöket är någorlunda klart, eller inte... Jag har kommit på att detta är min första jul som "ensam boende" och i ett hus. Detta innebär att jag har nada saker i form av gardiner, ljusstakar och en fin liten advents-ljus-dekorering! Tror jag varit i stan varje dag denna veckan för att köpa på mig lite här och lite där, men ändå är inte hemmet pyntat till fullo. Dock har jag ju fått upp den röda porrbelysningen, så stämning är det trots allt.
Nu bäddar jag nog ner mig i soffan igen. Skulle ju gått på bio och sett Breaking Dawn, men i mitt tillstån är det nog bättre att stanna hemma, lyssna på Sarah Dawn Finer och bara njuta av lugnet i stormen..
Julstjärnorna kryddar för tillfället mitt hem
Julstjärnorna kryddar min jul tillvaro för tillfället
Porrbelysningen är som sagt rätt mysig ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela