Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Säger skål och ler lite sådär…

Publicerad 2011-05-06 23:51:42 i Allmänt,

Mmm, jag gör det som en spelare inte borde, men det var dags. Som nykterist har jag levt sen nyår i princip. Nu var det dags att rycka upp sig lite. Blod, svett, tårar och förtvivlan är vad denna vecka har bjudit på. Vart tog glädjen vägen? Mitt liv går ut på skratt så vad händer? Så jag gör det enda rätta, och räddar veckan men lite promille i kroppen..
Vi förtjänar det bästa och just nu mår jag bäst! Jag kommer somna gött! Morgondagen bär på nya äventyr och nytt är precis vad jag behöver just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela