Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Pratkvarn kommer bli bokmal!

Publicerad 2011-05-03 17:41:47 i Allmänt,

Min käft har gått i ett idag, headsettet har suttit som häftat i öronen och min mun är torrare än torrast! Under hela turen hade jag lyckan att få snacka massa skit något jag njuter av varje sekund! Det passar sig verkligen när man känner sig riktigt dassig och trött!
Överlycklig är jag också över att jag fått hem boken jag varit sugen på att köpa ett tag nu! CIRKELN!!! Iiiii! Nu kommer jag förmodligen hamna i läskoma och inte vakna upp förrän de 516 sidorna är lästa! Inget emot det alls!!
Lite spegelvänt på bilden, ni förstår hur mystisk denna bok kommer vara :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela