Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

underbara, underbara söndag

Publicerad 2011-03-06 22:48:02 i Allmänt,

Nu har jag beställt en italiensk kursbok och jag är så laddad! Vad det ska rabblas ord och fraser, ingen kommer förstå mig :)
Söndag och jag är upp strax efter 8, utanför Maxi kl 9 och inte en bil i sikte. Jo då minst sagt en lugn morgon i mathandeln. Där kunde jag strosa runt ostört, kika på allt vad en mataffär har att erbjuda. Lite mysigt! Det blev en promenad även denna dag i solskenet. Fan vad jag älskar solen, den gör mitt liv till en enda stor bomb av inre glädje! Jag spritter i kroppen, jag sjunger falskare än någonsin i bilen, men det skrattar jag blott åt inget gör mig ledsen en solig vårdag!
Dagen spenderades annars hemma hos mor och far, det är alltid mysigt! Lite fika, lite tjöt och värme! För första gången på länge känns det som om jag har tid för andra och det gillar jag!
Som han säger i Into The Wild:
"Happines only real when shared"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela