Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sjukskriven

Publicerad 2011-03-16 22:31:25 i Allmänt,

Så här går det till när man är sjukskriven och inte får använda sig av tv, data eller böcker. Man klär på sig alla kläder man kan hitta, sen sätter man sig på balkongen med filtar och vinterjacka som täcker allt förutom ansiktet. Där sitter man och solar, vilar hjärnan och kopplar av. Idag har jag helt enkelt känt mig lite bättre än gårdagen…
Ett besök på BT behövde bli avklarat så jag svirade om och lämnade lägenheten. Om ni någon gång haft hjärnskakning och gått ut i verkligheten? STANNA INNE!!! Jag kan säga att jag gick från att må bra till att bli förvirrad och vilsen. Alla ljud är 10 ggr värre och ljuset är starkare än någonsin. Jag har aldrig känt mig som en främling på jorden, inte förrän idag när jag vandrade allégatan fram. Kanske borde jag stanna inomhus, resten av veckan.
Glad över att vara hemma!
I morgon ska jag träffa min lilla fotbollsfamilj igen! Förhoppningsvis kan vi få bort smärtan i nacke och axlar.. Håll tummarna gott folk! Jag vill inte vara hemma längre!

Kommentarer

Postat av: Lillan

Publicerad 2011-03-17 08:56:52

Vad har du gjort? den översta bilden stämemr verkligen inte! du måste ha vänt allt, eller? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela