Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Sicken tisdag!

Publicerad 2011-03-29 22:09:43 i Allmänt,

Kroppen värker så där lite gött. Eftersom träningen blivit lidande i 2 veckor nu så är jag helt exalterad över att äntligen kunna röra på mig. Springa är typ det roligaste som finns numera. Sprang som en blådåre i dag på turen att jag efter sluttid hade träningsvärk.. HA-HA starkt jobbat! Begav mig direkt till gymmet för att få styrke-biten avklarad också. 1 h senare ville jag äta sovandes!
Efter lite matlagning så var ett av mina behov mättade och jag kunde med en kopp kaffe i handen hålla mig vaken till landskampen.
En herre på turen som jag tidigare aldrig stött på gjorde min dag mycket lättare. 4 ord som man så sällan får höra, men som kan göra så mycket i det otacksamma yrke jag har. "Du är väldigt duktig!" (då tänkte jag, tur att han inte vet att jag i går postade min bilnyckel) Tack snälla du!
Det andra som gjorde min morgon var morgonpasset där självaste Anders Jansson var gäst. Underbara människor! Man kan inte göra annat än skratta åt de sköningarna!! Bra tisdag alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela