Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Kärlek och bröllopsyra

Publicerad 2011-03-23 12:39:28 i Allmänt,

Drömde ännu en gång om mitt bröllop.
Förra gången var jag så stressad över att jag inte visste hur ett svenskt bröllop gick till? Denna gången hade jag också ångest dock på ett annat vis. Tror jag kollat lite för mycket på solsidan.
Min klänning var inte vacker! Det var en svart plyschklänning, och jag grät så tårarna sprutade när jag kom på mig själv gå mot min lägenhet (fråga mig inte varför jag skulle gifta mig där) i min svarta plyschklänning. En svart klänning en kokhet sommardag och till ett bröllop! Nej, verkligen inte vad jag förväntat mig. Kommer jag i framtiden bli satanist eller vad är det frågan om? Efter bröllopsdröm nr 2 så lutar det åt att jag aldrig kommer gifta mig…
För att dämpa min ångest så har jag funderat på ungdomskärlek. Vad gulligt allting var! Därför kommer här lite bilder jag hittade, Så sött!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela