Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Kanske inte helt 100, men lycklig ändå!

Publicerad 2011-03-18 18:08:14 i Allmänt,

Idag är jag lycklig! Vanligtvis vill jag att allt ska vara perfekt för att jag ska känna den där speciella lyckan, men även fast jag sitter fängslad i mitt eget hem utan arbete och utan träning så är jag glad! Jag har börjat blogga på bt.se och idag hamnade mitt första inlägg på tidningens hemsida. Iiiiiie! Haha, ja riktigt fjompig är jag här hemma nu!
Lagade idag fisk för första gången i mitt liv, jag pillade på den där filén som luktar så illa och panerade firren till en riktigt smaskig måltid! Mums
Mickis kom oväntat och knackade på min dörr! Min sköning! "lite krya på dig present ska man allt ha när man är sjuk" säger min ängel! Underbara människa, du är då guld värd! Kristina och Sara var över på en lite fredagsmys! Alltid skönt när det kommer lite besökare när man vandrar runt i fängelset ensam :)
Spegelvänt, men gud vad bra min vän är!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela