Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Italy I'm all yours

Publicerad 2011-03-05 19:53:58 i Allmänt,

Lördagen bjöd på något utav det vanliga. Vaknade till solen! Underbara sol! Jag älskar solen! Vad gör man när solen lyser? Jo, man åker ut till Dalen tar en promenad med världens bästa sällskap. Utan dig Mickis, vad vore jag då? Du känner mig bättre än jag känner mig själv emellanåt. BIG LÖVE till dig!
Eftermiddagen spenderades på Borås Arena och match mot Kalmar. Kanske gick det inte så bra som jag hoppats, förlust 1-2. Jag hatar att förlora, men än värre är känslan av att inte räcker till! Kan jag inte bara vara bäst i världen? Det skulle verkligen underlättat..Eller?
Jag har fallit för Italien! Hela landet känns helt fantastiskt: Folket, maten, landskapet och alla de vackra byggnaderna som bär ett förflutet utöver det vanliga! Vackra, romantiska land en dag skall vi vandra hand i hand. Nu ska jag lära mig Italienska och spara varje krona som blir över till den lantliga vingård som skall bli min i framtiden..

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2011-03-07 10:04:19

Vilka filmer har du sett? :)

Postat av: Linda

Publicerad 2011-03-07 22:35:17

Jag har sett Letters from Juliet och When in Rome! Den första visar ett helt fantastiskt landskap!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela