Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Nördigare än nördigast

Publicerad 2011-06-20 22:41:45 i Allmänt,

Jag har inte skrivit här på ett jädra tag, men så tänkte jag i dag "kanske ska jag ta tag i det igen och skriva en skvätt, men först måste jag läsa lite vad jag skrivit i tidigare inlägg". Så här sitter jag i min soffa och blänger på orden som jag själv skrivit för någon månad sedan och kommer på mig själv med att bara sitta här och le. Ganska nördigt att sitta och läsa sina egna inlägg med glädje får jag ju erkänna med tanke på hur få det är som faktiskt är inne här och läser.

Vad har då hänt sedan sist? Jo, det är snart uppehåll med fotbollen, semestern har anlänt och jag jobbar för fullt med mitt nya lilla projekt, "projekt fixa lillstugan". Snart kanske lite bilder kan dyka upp på mitt lilla projekt också..
Tummen upp till nördigheten!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela