Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

Trött och förbannad!!

Publicerad 2011-07-24 19:10:53 i Allmänt,

Vi förlorade igen men laget gjorde trots allt en bra insats. Jag blir bara så jävla arg på mig själv, jag vill också vara bra och sätta alla passningar!! Men nej, nej! Jag får nöja mig med det lilla. Tänk om jag kunde spelat boll på heltid, då hade jag kunnat vara ute och springa 3 h mitt på dagen och då kanske jag hade orkat springa upp och ner hit och dit precis så mycket som alla vill hela jävla tiden! Ibland blir jag förbannad och då svär jag, så ursäkta mig! Jag är inte perfekt och kommer aldrig att bli det heller. Jag är hemskt ledsen, men ni får skicka i väg mig om det är så illa!!
Tänk om jag bara kunde vräka ur mig allt som jag tycker undra hur folk skulle reagera? Linda gör revolt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela