Linda Westberg

Jag spelar boll, har noll koll, lever livet på bästa sätt, även fast jag sälla gör ett enda rätt. Oftast springer jag runt och ler, för saker som ni aldrig ser. Mycket bättre än så här kan det inte bliva, men gott folk jag gillar att skriva… Häng med i en snurrig karusell, med fotboll, brev och galenskap.

I'm coming home!!

Publicerad 2011-07-01 22:25:53 i Allmänt,

I morgon bär det av till stan igen för att flytta möbler. Bye, bye city life and hello little house in the woods! Fan vad gött det ska bli när allt är klart och jag kan andas igen. För täppt i näsa är ingen dans på rosor det vi allesammans! Normalt täcker min näsa näst intill hela ansiktet och jag ska vara glad att ögonen fick lite plats så jag kan se, men nu känns det som om jag leker kurragömma med mig själv.
Well, well, jag får nog sova lite nu så jag orkar bära i möra!!

Back to where I belong, always have and always will..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela